Packat och klart

Då var allt packat och klart inför imorgon. Hasse och Imse knoppade och såg riktigt tjusiga ut, iallafall för stunden!
Fanny fick gå ett pass idag och fungerade riktigt bra. Hon var lite springig i början vilket inte är så konstigt efterssom att hon vilade igår, men kom ner i en avslappnad form och började länga ut stegen lite.
Men jag vet inte vad jag har för otur nu? När jag kom tillbaka hade hon trampat lös höger baksko, första gången sen jag köpte min första häst som jag har haft så mycket tappskor på så kort tid :o
Såg att det var olika typsnitt på texten, men skit samma. Mer uppdatreing imorgon, promise! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Olsson

Vilka fina knoppar du gör!! :)

2011-03-20 @ 14:06:45
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Sara

vad duktig du är på att knoppa :)

2011-03-20 @ 18:10:38
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0