fullt ös

typiskt mig att ta fel dag på klippningen. Så på min lediga dag åkte jag upp 6 till stallet, red och fixade i ordning innan jag insåg att jag hade bokat tid en månad senare. Åkte sedan till Mora och fixade lite med min lilla hemlighet som snart kommer att avslöjas här i bloggen, spännande!
Hasse har blivit trimmad hård dressyr ett tag nu bilket har gett resultat, har jobbat mycket på takten och bakbensaktiviteten genom att rida mycket utan stigbyglar och köra mycket tempoväxlingar.
Nu på eftermiddagen har jag varit och ridit en liten d-ponny som killen behöver lite hjälp med på backen. Super söt liten sak som påminner väldigt mycket om Hasse. Den har, precis som Hasse svårt att ta stöd i bettet så vi jobbade mycket på att få den att inte spänna upp huvudet utan lita på handen och våga trampa på frammåt neråt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg häst :)

2011-06-23 @ 22:56:59
URL: http://ridbrudsen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0