omvänt

Otis gick bra när jag var ner och red dressyr på banan. Red över markbommar/galopp bommar och tränade på att göra halt efter utan att det skulle bli en dragkamp. Red även på ett nytt bett, ett 3-delat gummiklätt. Han fungerade inte lika bra på det som äppelbettet, men trots lyssnade han bra. Överlag gick passet grymt bra, man kan ju inte annat än kännas sig som en kung när man rider honom, trots att himlen öppnade sig säkert 40 min och såklart hade jag inga regnkläder med mig!
Man måste alltid se glad ut, även när man är så blöt så att kläderna går att vrida ur! och sadeln har färgat av sig på mina kl ridbyxor :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heysan, snygg blogg & fina hästar!:)

Kom in till min blogg om min unghästs utbildning till nått stort. Följa via bloglovin elr kanske länka varandra? :)



Kram fo & pamela

2011-07-21 @ 15:47:15
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Är det där täcket från Hööks? :D

2011-07-23 @ 22:45:05
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0