länge sedan

oj oj oj vad länge sedan jag bloggade, försöker hinna med både skolan och ridningen vilket inte är det lättaste kan jag säga! Gymnasiet är ett sånt stort steg mot grundskolan att det blev en stor chock för mig. Bloggen får då ligga åt sidan lite.
Det har hänt mycket sen sist, det har kommit in en till polle i stallet, Carismo *02 e: Jeapordy- Espri. Han ska stanna där till att börja med till Januari. Har varit ut med honom 2 gången nu på hösten. 1m och 1.10 och han har skött sig exemplariskt.
Unghästen, My Imagination har gjort en kanon sässong och debuterade 1.10 i söndags och var 0:a, vilken stärna!
Hasse har blivit super mycket bättre i dressyren, tävlade våran första dressyr tävling i sommras, en L:b1 och blev 3:a med 64.1%. Super nöjd!
Hela sässongen har gått otroligt bra måste jag säga, Inte kommit hem oplacerad på en tävling och utvecklingen går frammåt hela tiden så allting är bra just nu :)


Kommentarer
Postat av: marie

ja,herre gud vad du är duktig!!!!! Nu får du och imse ladda om för en ny säsong, mot höga höjder.Pussa och krama min bebis från mig. marie

2010-11-02 @ 19:16:52
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Superfin häst du har :)

2010-11-05 @ 19:27:35
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Tess

Oj vilken toppenhäst!

2010-12-22 @ 00:33:31
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan inte du videoblogga? Har du häst?



//Hanna

2010-12-29 @ 21:37:48
URL: http://www.hestiisar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0