Sjuk

Ush fick lov att åka hem ifrån skolan idag, ont i halsen, huvudet och feber. Inte kul, jag som verkligen aldrig är sjuk annars. Jobbig vecka att vara sjuk på bara, 3 nationella prov är inte kul!

Hasse fick som enligt planeringen vila idag, jag åkte bara upp och myste lite med honom men måste jag nog bli snabbare frisk som han piggar upp mig. Orkar därför inte blogga så mycket, vi får se hur det blir imorogon.

Men tills nästa blogg inlägg så tänkte jag passa på att fråga er en sak. Jag har ju drygt 50 läsare om dagen, kan inte alla som läser det här skriva en liten komentar om vem dom är ochså, en liten presentation och kanska vad ni vill höra/se mer av här i bloggen.

 

en lite upppiggande låt iaf


Kommentarer
Postat av: Sanna

heter sanna karlsson och är bäst! har förresten en kompis som heter marre som är en jävel på att rida!

2010-03-15 @ 21:36:20
URL: http://silversanna.blogg.se/
Postat av: Freddi

Min gamla favvo-låt! :D



Freddifisk heter jag, you know who i am! :D<3

2010-03-15 @ 22:02:02
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0