Läsarfråga

 gabriellamannerson-vad tycker du om dina tretorn?
jag har också ett par, inte så förtjust i dem.
men vad tycker du?


Svar- Tretornen är personligen mina favorit stövlar, dem har flera fördelar. Snygga, riktigtsköna, enormt bra grepp och många färg möjligheter. Jag har själv haft svårt att hitta snygga stövlar som sitter bra på vaden då mina vader är ganska grova men tretornen sitter perfekt så jag kan dra åt dem hur hårt jag än vill.
Jag älskar även att dem är så lätta att göra rent, bara skölja av dem med vatten men jag smörjer dom även med läderfett för att hålla dem snyggare längre.

En stornackdel med dem är ju dragkedjan som går lätt sönder, jag är nu inne på mitt 4:e par som kommer till veckan. Men det possitiva är ju att man får helt nya stövlar om dem gamla går sönder. Så överlag är jag otroligt nöjd med mina tretorn och har nu beställt ett par marinblå till tävling.

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Håller med om allt du skrev om stövlarna :) Hade bruna o svarta förut men lämnade tillbaka dom då jag inte orkade att dom gick sönder hela tiden, och så blev ju garantin sämre o massa ^^ Har pionner nu i stället!

2010-03-09 @ 22:39:05
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0