Fix

Ridningen idag gick bra, trots att det blev ganska jobbigt privat med släkt o shit så lyckades jag skjuta det åt sidan och bara fokusera på ridningen. Han fick gå i låg och högform idag i traven och han gjorde jätte fina öppnor och slutnor. Gjorde dock ett annat upplägg än vad jag brukar inför tävlingar, och istället för att få honom i en låg och lugn galopp så lät jag honom galoppera med samma tryck som han ska ha imorgon så får vi se hur det fungerar.

Allt är nu fixat och klart inför tävlingen, Hasse är knoppad och allt är som vanligt smort. Vart faktiskt sjukt nöjd med knopparna, vart mer lyckade än vanligt och efterssom att han har börjat få en bättre ansatt hals så ser det ännu bättre ut!

Jag känner att för första gången så kommer vi att vara riktigt matchade.
Jag:
Marinblå charles own med instoppat hår
Röd kavaj med marinblått slag
Nya ljusgråa ridbyxor
Marinblåa tretorn

Hasse:
Knoppad
Dyón träns (svart)
Redline martingal(svart med röd linje i)
Pessoasadel (svart)
Redline magplatta (svart med röd linje i)
Equiline shabrak (vitt med marinblå och silver kant)
Läder benskydd

Känner mig stolt över att vara så bra matchad, haha.

bild från älvdalen förra året


Kommentarer
Postat av: ebba

fattar itne det där med instoppat hår x) jag brukar bara sätta upp det i en tofs ;)

2010-03-14 @ 18:07:29
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0