sommar och sol

Äntligen lite somarväder, solen har skinit och det har varit blå himmel hela dagen. Hasse hade sin vilodag idag, så jag åkte upp på morgonen och fixade stallet innan jag åkte till Imse och red.
Imse gick bra, han har dock väldigt lätt för att bli uttråkad i dressyr arbetet (jag förstår honom) så jag red på derbybanan och red över stockarna i galopp ett par gånger och vips har han lagt i 2 växlar till, utan att man behöver banka.

red även ut på Helge tillsammans med Susanna, vi galopperade ganska mycket på sandvägarna i Bonäs som är helt underbara. Både vi och hästarna var helt slut efter dagens pass, men det var jätte trevligt och satan så härlig hästen är :)




/ Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0