bikini och shorts

solen har skinit hela dagen, det har varit klar blå himmel och bara helt underbart!
Hasse gick helt ok, dampade lagomt mycket på att typ 10 bromsar vägrade ge sig, men 4 av dom är nu mera fågelmat så R.I.P eller nå.
Jobbade iallafall mycket på att få honom att sätta under sig bakbenen genom öppnor och skänkelvikningar samt att få fram näsan. Det blev väll ungefär 1 timmes pass och efter det ett välbehövlig avdushning på både mig och hästen som båda var sjöblöd av svett, trots att jag red i shorts och bikini! Men som sagt hjälmen och stövlarna är ju skapligt varma.

Friserade även mini Hans då han inte vill ha lång man, så 2 timmar och en stor hår hög senare var både jag och pollen nöjd med resultatet.

Nu på kvällskvisten följde jag Ullis till någon tjärn och tog ett kvällsdopp med henne och hundarna. vattnet var super skönt och det var jätte mysigt attsimma med hundarna ända tills Ullis berättade att en kvinna hade dränkt sig i just den där tjärnen, då badade inte jag mer!


Mini hans ny friserad

/Marre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0