Tillsalu- gpa speed air tone in tone

Jag måste tyvär sälja min Gpa Speed Air- tone in tone p.ga fel storlek

Den är svart i strl 55, dock är gpa hjälmarna ganska stora i storlekarna så de som har 56 i vanliga fall borde inte ha några problem med storleken på hjälmen.
Den är i otroligt bra skick, ser helt ny ut. Inga repor, jag har aldrig flugit av med den och den har aldrig åkt i backen. Använd endast på ett fåtal tävlingar.

Säljes med orginalförpackning och orginalväska till hjälmen


pris: 4000kr skickas mot postförskott

Seriösa spekulanter ringer, 073-84 54 842. Om jag inte svarar kan ni lämna ett meddelande, eller skicka ett sms så ringer jag upp :)




bilder (c)


Kommentarer
Postat av: sandra

finns den kvar? :$

2012-10-13 @ 22:51:57
URL: http://sandraledin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0