Tävlingsdag 2

Hoppade bara en 1.10 med Hasse idag, i spöregnet!
Kännslan i dagensritt var mycket bättre än gårdagen. Hästen var grymt fin, jag höll min plan genom hela ritten och så klantade jag till mig på a hindret i kombinationen. Jag kände att vi låg lite stort och i stället för att då räta upp mig och knacka till la jag mig på mage och knackade. Och hasse som är väldigt unghäst aktig när det gäller kompinationer stoppade. Men det sköna var att när jag red på igen vart han inte tjurig som han har brukat bli utan gick klockrent runt resten. Klantig ryttar miss helt enkelt!

och nu är ju frågan hur i helvete jag ska klara mig utan min hästskötare på folkärna meetinget?

bilden är tagen från susannas blogg, därav inte bästa kvalitén. Men här är ett smakprov på hur Imse hoppade runt hela 1m banan.

/ Marre♥


Kommentarer
Postat av: jessica andersson

Hello!

Hoppas allt är bra med dig & du har en jätte trevlig blogg tycker jag. :)

Vill bara tipsa om att jag har en tävling på bloggen. "Veckans Ekipage" Allt står här: http://jessiejump.blogg.se/2010/july/utkast-juli-4-2010.html Nåt mer du undrar så är det bara att fråga, vinsten kommer bli en intervju i min blogg & såklart bildlänk!



Kram

2010-07-04 @ 20:13:11
URL: http://jessiejump.blogg.se/
Postat av: Sus

Åker ni på meeting nu till helgen? Kul att det kändes bra idag =)

2010-07-04 @ 20:35:03
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0