soligt

Hästarna låg och sov i hagen när jag kom upp i morse, så jag gick och la mig bredvid Hasse som la sitt huvvud bredvid mitt och bara myste, finns inget härligare än att ligga huvud vud huvud i solen med pollen :)
Imse gick toppen idag, super pigg och frammåt och ville bara galoppera runt i det höga gräset på ängen, rikgit kul! Även Roger gick jätte bra, men det gör ju han jämt så.

Fyndade verkligen idag då jag köpte 2 par ridbyxor för 200kr. Behövs verkligen nya saker känner jag, så det blir en tur ner till gävle, valbo och Hööks på fredag för att införskaffa lite prylar. Måste ju sätta sprätt på pengarna man tjänar, haha :P

Imorgon ska jag först ha lektion på Agent, sen åka med Ullis till Rättvik och på em. rida Imse samt prova täcken på Hasse för att se vilka jag ska lägga undan och vilka jag ska ha framme. Det ska nu bli riktigt bra ordning i sadelkammaren, nog för att det var ordning innan, men nu kommer det bli extremt bra.

nej, nu blir det tvn en stund..


Saknar ponny tiden, bild från gustavvasas ryttarspel där vi kom 5:a på nationella


Kommentarer
Postat av: Matilda

De är fotade med en Nikon D3 :)

2010-07-19 @ 23:17:29
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0