Snurre Vims

Kom hem sent igår så därför blev det ingen mer uppdatering. Red Imse ett dressyr pass på ängen, gick riktigt bra då jag väckte upp honom och pigg blev han. Söt hästen då!
Hasse var för första gången på länge på bra humör, munnen har nog besvärat honom ett tag, plutten då. Men skönt att han börjar bli sitt gammla jag igen.

Imorgon ska jag hoppträna Helge för Tusse, det är första gången någonsin han hoppar för tränare och i grupp. Ska bli intressant och se hur pigg han blir och hur många gånger jag åker i backen, höhö. Nejdå det kommer nog att gå bra, han är så grymt fin så det tvivlar jag inte en sekund på. Grymt taggad är jag iallafall!

Ullis passade på att fara ner till Stockholm över helgen så då passar jag på att rida Rondo och Roger, massa kul verkligen. Känns som jag börjar bli back in buisness efter ett liten lugnare perios på ridfronten. Men nu börjar allt bli i sin ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0