snabb vändning

Var ner på klubben och hoppade Hasse lite idag inför folkärna, han var inte alls pepp. Seg, ingen bjudning alls och inge tryck så jag går på min magkännsla och avannmäler samt låter han få sommar vila i 3 veckor. Det känns rätt med tanbke på att det han ska göra, ska han tycka är jätte roligt och inte känna att det är ett måste.

Kan dock inte låta bli och fundera över vad som kan vara fel, kanske värmen? kanske bara inte tycker det är roligt? Kanske bara allmänt trött eller har ont? borde kanske åka och kolla upp honom?
Mycket tankar som snurrar just nu och jag önskar att vi kunde prata samma språk och kunde komunicera.
aja vi får se hur han är efter vilan, nästa tävling bli isf troligtvis den 28e Augusti.

Släppte i hop alla hästarna idag också, gick super bra och efter ett par varv i galopp så stod alla tre på rad och betade lugnt :)


sommar bild på mig och Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0