Nytt träns

Följde med mamma in till ÖB idag för att köpa Helosan och lite andra saker till sjuklådan. Gissa om jag till min förvåning hittade ett enkelt, stilrent , snyggt och i faktiskt skapligt bra läder för endast 140kr! Klart jag slog till och Imse fick vara modell och fick pröva det, var faktiskt ännu snyggare på. Speciellt efterssom han har lite bredare huvud.

Jag tyckte jag kände igen tränset och när jag kom hem kom jag på att dy´on har ett iprincip likadant träns. Från Dy´on working collection.

Ser ni likheten?!


Kommentarer
Postat av: Sanna Karlsson

oj, dom var ju faktiskt lika! skryt lite om att det kostade flera tusen kr!;) fast dyon är ju ite finare sytt och finare spännen och allt. men bra köp!! ;)

2010-07-18 @ 08:53:02
URL: http://sannasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0