min dag

så här har min dag sett ut. Ni ser på bilderna varför jag inte har hunnit med bloggen va ;)






Jag har nämnligen varit hundvakt åt världens sötaste 9 veckors valp, Trissa! Super kul och även fast hon bajsade flera gången och jag fick lov att ta upp det (!) stort steg för mig ;D så känner jag mig bara ännu mer pepp på att skaffa valp i framtiden. Det blir passning imorgon och på fredag med, hur kul som helst.

Nu ska jag ut och köra lite ledarskap på Hasse, var taggad efter att ha kollat på videon som jag la in tidigare, uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: marie

Vilka jättefina bilder du har tagit på min lilla bebis! Hon ser ut att haft en jätte bra dag. kram från mig och Trissa.

2010-07-28 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0