Hasse♥Älgar=Falskt

Skulle hämta pollarna idag för att rida, och vad får jag se när jag går ut. Ja inte lugna hästar som vill in inte utan två stressade saker som springer runt och låter som två små älgar. och när jag kollar på andra sidan vad står där om inte 3 älgar, en mamma och två bebisar. Gud vad söta de är, medans jag stod där och granskade dom så började jag att fundera. Hasse är faktiskt ganska lik en älg, altså inte på ett negativt sätt och inget iögonfallande lika men på något sätt så påminner de om varandra. Håller ni inte med?

Ridningen gick iaf suuuper, förutom att vi i början sprang på älgarna igen och det tog typ tt halft pass innan Hans kunde slappna av riktigt, men allt känns mycket bättre nu. Han bär sig själv i alla gångarter och börjar bli riktigt stark:D


Kommentarer
Postat av: Freddi

hahahaah xD <3

2010-01-20 @ 22:42:22
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0