gymnasium

Usch är fett nervös inför gymnasie valet. Har lixom funderat över det här sedan 3:an och nu har dagen kommit :S
Det står mellan SP på duveholmsgymnasiet i katrineholm och RL på Karlfeldtgymnasiet i Avesta för flytta det ska jag.

Jag har ångest, för båda programmen har fördelar som det ena inte har och båda har nackdelar. Jag vill gå en lije där jag får fortsätta läsa språk och ev lägga till ett till språk. Efter 3an vill jag åka utomlands och jobba som hästskötare/beridare och då är det bra att ha hästskötar examen.



Vad tycker ni är det bästa valet?


Kommentarer
Postat av: sofie

KAAAAAAAAAAAAAAAAAAATRIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHOOOOOOOLLLLLLLMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3

2010-01-15 @ 21:51:18
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: Marre

Hahaha (;<3

2010-01-17 @ 16:26:21
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0