blää

usch vad jag mår dåligt, tror jag håller på att bli sjuk. Fredrika har säker virus smittat mig via sms! Nejdå, men eftrssom jag tog bort en tuggtand i neder käken så har jag ju inte haft någon tand där och min visdomstand började växa fram, och nu så tror jag att jag har fått ån infektion där av nå slag. Eller ja mamma tror det efterssom att det gör sjukt jävla ont både i munnen och på käken, usch och fy. Så lär väll boka tid hos tandläkare om inte tandhelvetet ploppar upp snart. Jag som fulkomligt ÄLSKAR tandläkare.

Just nu känns det som att vi har 500000000miljoner saker i skolan att göra. So prov på torsdag ( ja jag borde plugga) Och jag fattar ingenting. Måste läsa en litteraturroman till nästa vecka, har No prov nästa vecka som jag inte heller fattar ett skit av. Och dessutom har vi Tyska till den här veckan. Åå min hjärna sprängdes bara på att skriva allt :o

Tur att jag har mina älskade änglar som jag kan komma till ett par timmar om dagen och släppa allt. Smevallens Agent, Hannibal Hayes är så glad att jag har er. Dessutom är jag sjukt stressad över gymnasievalet.

Imorgon måste jag iaf åka till mora och köpa en ny bikini, efterssom att min BH är aldeles för liten och vi ska simma på idrotten.

Nej nu ska jag duscha och sen plugga. Puss på er.


Denna bild gjorde min dag, tycker freddi är sjukt söt på den :') att tillägga är väll att bilden är typ 2 år gammal? (;


Kommentarer
Postat av: Freddi

hahahahahaahhahaahhahahaha! fyfan vad FUL! xD <3333

2010-01-25 @ 21:27:14
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: anna

SV: hihiih jaa :D , ska göra det på Lördag klockan 12 :ddddd <3

2010-01-25 @ 23:09:25
URL: http://annnahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0