aj Aj AJ

Mina ben värker, min mage känns som spagetti och jag är helt slut and I love it.  Hade styrke träning på idrotten idag, utfall över hela idrotts hallen och halva tillbaka. Då känner man att man har ben kan jag lova. Älskar kännslan av att man har tränat, man är jätte svettig och hela kroppen värker. Då sommnar man skönt på kvällen.

Hasse va helt bra idag så det blev ett pass, han va super även när han trodde han var en galoppör igen och även när han höll på att kicka av mig, haha lite överskotts energi kanske?.

Tog med kameran till stallet idag, tog ett kort inne så ni får se hur pannbandet ser ut på. Btw min kamera är bäst.. eller inte :o

 

Kommentarer
Postat av: Freddi

Vad FIN han ser ut! :D <33 Förresten så kommenteraade du på din gamla bloggadress :) Tycker du ska byta till denna, så att du får fler besök, här är ju väluppdaterat och bra (Y)<3

2010-01-14 @ 20:09:01
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Marre

Han tackar så mycket :D

Haha jag vet, än så länge iaf x)<33

2010-01-14 @ 20:48:50
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0