Träning

Precis hemkommen från Fredrik träningen. Gick sådär, vet inte riktigt vad det var för fel men han kändes inte bra. Det började med att han var hyper i början av passet och höll på att bocka av mig, på hinder körde han upp huvudet och bara sprang vilket han inte brukar göra och på slutet fanns det ingen energi kvar als. Har räknat ut flera olika andledningar till varför det blev som det blev.

*Sprungit i djupsnön i hagen
*För skarpt bett
*Lite för lite rastning innan arbetet
*Ingen nosrem
*Ny padd

Men imorgon blir det alla gamla vanliga grejjer som jag vet att han fungerar bra på+ martingal.

Något jag anars blev väldigt glad över var att Fredrik nyss ringde och frågade om vi hade nå pulver (som jag inte kommer ihåg namnet på) mot mjölksyra då han trodde att han hade blivit jätte trött. Tyvär hade vi inte det hemma men var jätte glad över att en tränare är så seriös att dom funderar över vad som kan vara fel och tom. ringer och berättar. Keep up the good work :D


Kommentarer
Postat av: ebba

Vad är det fö pulver? Skulle du kunna ta reda på det? :)

2010-02-27 @ 22:24:22
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Freddi

vi älskar seriösa tränare! :D <3

2010-02-28 @ 01:25:32
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0