Träning dag 2

oj oj, vilken skillnad på hästen idag, det märktes direkt när jag satte upp att han var nöjd över att ha sitt vanliga bett. Han var riktigt sugen på att hoppa och bjöd riktigt bra, dock hoppade vi inte mer än 1m så han fick avsluta med att känna att allt var jätte lätt. Fredrik tycker att han är jätte fin iaf och till nästa gång ska jag träna på att inte vara så snabb upp med överlivet efter hindren.

Hasse fick inte gå ut på morgonen heller så han inte skulle springa sig trött som han gjorde igår. Istället fick han en promenad på 40 min så han skulle komma igång i kroppen ett par timmar innan träningen.

Påminnelse till mig själv: Ring Fredrik till veckan för att boka upp påsklovet!



Kommentarer
Postat av: Freddi

minto fin! :') <3

2010-02-28 @ 20:32:21
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0