Simply Roger B

Hoppning med Roger på klubben idag, gick alldeles utmärkt och han var lika söt som vanligt. Tyvär blev det ingen filmning,men ska försöka med det på Fredrik imorgon! Mamma åker ju till Finsland över helgen så man bli själv att släppa ut, mocka mm. Ush jobbigt, men det ska nog gå. Jag får ju iallafall sovmorgon hela veckan.

Just nu känner jag jag mig inte speciellt pepp på någontin, eller jo att rida. Det piggar alltid upp. Det blir nog en tidig kväller för mig :)


Följ min blogg med bloglovin


Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

Kikar in och önskar dig en jättemysig fredagskväll :)

svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg :) kram

2010-02-26 @ 19:16:14
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: ASTRIDS TRÄNING - tävling i bloggen!

SV: tack! -99 levantos II - fleet allied xx, gått 140 hoppning:)

2010-02-26 @ 19:25:34
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0