shoppaholic



Dagen blev bättre än vad jag kunde tänka mig. Vi hade ingen musik efterssom att Moa var sjuk och tur var det, jag menar så mycket som jag har övat *host* Så då hade vi bara No provet halv 11 som för övrigt kändes sjukligt lätt, så dagen bestod av ett prov mellan halv 11 och kvart över 11.

Sen åkte jag och pappa ner mot borlänge och han stannade till på nån Mc affär och köpte en motorcykel hjälm, som förövrigt inte var snygg, men men. In på Aubiose och köpte magnesium tillskott och legpaint-tre dagars linement. På hemvägen blev det en liten tur in på lager 70 i insjön och hittade b.la. två linnen från vila och en kofta från vila. Bas kläder som verkligen behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0