Norrlands väder

Suck, nu har vi fått tillbaka norrlands vädret ige, det har vräkt ner snö ett par dagar så nu sjunker jag ner till över knäna när jag ska hämta pollarna, INTE OK! Och så har vi börjat få så där prutt kallt igen, typ -20.

Dagens ridpass bestod av mycket dressyr med tjocka varma vinterkläder som är det alra hemskaste att rida i :S En sak som var ganska kul är att när jag galopperade på vägen med Hasse så tittade det plötsligt fram en älg ur skogen, typ 5 meter i från oss. Hasse kollade och vart lite spänd men när älgen lufsade tillbaka in i skogen så fortsatte han förbi som om ingenting hade hänt, lite spänd bara men inte mycket. 200 meter senare kom han väll på att det var en älg som vi såg och vart då livrädd, blåste upp sig och fick lov att kolla bak så att ingenting skulle komma bokom honom. Han har väll sett nya american pie- book of love, höhö. Kasst skämt från min sida.

Nu vart jag plötsligt taggad på att blogga igen, kanske för att jag är ledig imorgon? :D Och ikväll är det Paradise hotel  final (Y) måste ses.

Tänkte avsluta med ett viktigt medelande till Freddi!

Snälla kom och hämta mig, jag saknar eran goda mat :'( pappa har börjat äta bara grönsaker på kvällarna, typ fisk och grönsaker, kyckling och grönsaker, korv och GRÖNSAKER jag blir tokig... ingen potatis eller pasta jag bölar på mig! :'(((((((((((((((((((((((((((


bilden väcker minnen <3


Kommentarer
Postat av: Freddi

HAHHAHHAHAH! Klart vi hämtar ner dig! :D <333

2010-02-03 @ 21:48:34
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0