hoppning för hela slanten

Hoppade Roger nere på klubben idag. Vi hoppade min bana som jag kom på får något år sedan. Gubben kallar jag den och går att hoppa åt alla möjliga håll och kanter. Hoppningen på Roger gick som vanligt jätte bra (: 5,5an gick bättre än någonsin och han har börjat få riktigt bra bjudning.

edan fick jag även hoppa Emil, jätte kul med tanke på tt det var nått år sedan sisst. Hoppade en bana på typ 1.10-1.20 och 5,5an gjorde vi om till en kombination.

såhär ser gubben ut:

som ni ser kan man hoppa hindrena åt alla möjliga håll och man kan även göra mycket roliga linjer på den. Gubben by Marre helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Jaa de är dom :D fast jäävlar vilket humör min har haft asså xD Dom är ett riktigt tufft psyke! Men jag älskar henne ändå ;)

2010-02-20 @ 21:53:01
URL: http://equipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0