Hästar

Tänkte skriva ett inlägg om vilka hästar jag har haft genom året:)

Nico Junior (Skrutten)
Irlänsk D-ponny*96

Min första häst, köptes som c-ponny men blev en d-ponny vid slutmätning. Tävlades upp tom. Lb med placeringar innan han såldes till Fredrika källström i Katrineholm.

What a Puzzle (pussel)
Irlänsk D-ponny*97

Köptes av Pelle Melin, Det var en för svår häst för mig just då, vi startade La innan vi bytte in henne mot Minto. Såldes till Trosa tror jag.

Aero Mint (Minto)
Irlänsk D-ponny *00

köptes 2006 av Pelle Melin, Var i min ägo tills vi fick lov att ta bort honom pga. spatt 08. Tävlade t.om. La

Smevallens Agent
Shetlandsponny *95

Köptes som gårdshäst och maskot.

Munsboro Cloudy (Challe)
Irlänsk C-ponny *99

Köptes 07-08 (?) Av Lena Kamensky. Hade utvägringar Lc. Vi Startade Msv med bra resultat innan vi sålde honom till Mikaela miedl-Olsson i Mjölby .

No Revenge
SWB *03

Köptes av Helena Färlevik-08, tävlade 1.10 innan vi fick lov att ta bort onom p.ga. kronisk kotledsinflamation Hösten-09

Hannibal Hayes
Engelsktfullblod *98

Köptes av Kristina Ekman -08 efter att ha praoat hos henne. Mitt framtidsämne och nuvarande tävlingshäst. Placeringar t.om. 1.10 sässongen-09


Kommentarer
Postat av: Gabriella

nej tyvärr, trodde att det var en annan.. :)

Fina hästar!

2010-02-23 @ 19:53:56
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/
Postat av: Freddi

Alskade, alskade Nico Junior <3

2010-02-23 @ 21:07:32
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0