Dressyrträning

Har precis varit ner på klubben och ridit igenom momenten i dressyr programmet. Gick jätte bra och med Marias hjälp fick jag honom att slappna av riktigt fin och skjuta på bra bakifrån, det finns ju väldigt mycket att jobba på speciellt med mig men det går frammåt från dag till dag. Prövade även ett nytt bett idag som han trivdes på, ett 3delat äggbett. Det vi ska träna mycket på till nästa helg är uppridningarna, att inte skjuta ut rumpan utan att den är under sig hela vägen fram till halten.

Imorgon ska vi ner och hoppa lite, susanna hänger även med på Grande. Ska bli jätte kul då jag int har tränat tillsammans med någon på ett tag :)

Just ja! vet ni vad jag hittade i Agents box idag? En liten ödla, jätte liten och tuff faktiskt. Bilden är tagen med mobilen och riktigt dålig kvalité, men fick bara lov att föreviga detta minne, hur ofta är det man hittar en ödla helt random i en box lixom?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygg häst!

2010-08-17 @ 19:17:17
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0