inte som man tänkt sig

Fuck dalatrafik säger jag bara! Kollade på internet innan jag slutade klockan 3 och det stod att bussen hem till mig gick 15.35. Pga. Att det snöade så sjukt mycket och jag inte orkade bli blöt följer jag med några klasskompisar för att ta en annan buss in till stan och sedan därifrån hoppa på bussen hem till mig, alltså samma buss som jag skulle åkt med från skolan. När vi har hoppat på bussen 15:15 ser jag hur bussen hem till mig åker förbi. FUCK! Då stod det helt fel på internet, det gick alltså bara en kvart över och en 16:05. Så jag fick ta den senare och komma hem vid fem. inte okej! Där rök mina planer på en tidig kväll.

Fanny gick okej, bara jag som klantade till mig helt med bett och träns som gjorde att hon gick och var lie små irriterad. Istället för att rida Kalince tog jag henne på backen. Körde mycket ledarskap och lastträning vilket gick helt över förväntan. Inte en protest över att gå in :D

Har sjukt dåligt samvete för att jag inte svarat på komentarerna, ska försöka ta mig tid imorgon!
även fotomodeller kan ha dåliga dagar!

Kommentarer
Postat av: N

sv: tackar tackar, i mina ögon är han ju såklart världens finaste men det är alltid lika kul att få sånna komplimanger :D

2011-03-30 @ 07:51:27
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0