Skolstart

Imorgon börjar sista veckan på sommarlovet, och satan vad sjukt fort den här sommaren har gått! Känns som det var förra veckan vi slutade 9:an och om bara 1vecka börjar vi altså i en ny skola med nya klasskompisar. Lite nervöst faktiskt då jag inet har en aning om vilka jag ska gå med eller någonting!
Jag ska iallafall gå samhäll då jag inte vill plugga upp några ämnen efter gymnasiet.

När börjar ni? och vad ska ni gå för program? (ni som börjar gymnasiet altså) :)


bild från stipendieutdelningen på avslutningen


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag ska inte gå i skolan för det har jag gjort klart för mitt liv ;) haha. Lycka till på skolstarten & att du känner att du gjort ett bra val :)

2010-08-17 @ 17:16:46
URL: http://veeronicaolmas.blogg.se/
Postat av: veronica

Ja jag vet, jag är ju sååå gammal :P Hahaha :D

Jag gick hotell & resturang först, men sen var jag med i en skoterolycka & fick whiplash & sne rygg & tappade musklerna i ryggen & orkade inte dne linjen så jag hoppade av nör jag var 17 år :) sen läste jag till undersköterska på vuxenutbildning sen :) "vuxenutbildning" Nu lär jag ju bra gammal ;D

2010-08-17 @ 21:26:35
URL: http://veronicaolmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0