vårtecken

medan Freddi går runt i t-shirt  och steker i solen blir jag glad för varenda värme  gnutta vi har. Idag upptäcktes det första vårtecknet som jag var tvunga att fota, ett grönt blad!
Fanny var super fin idag, känns bra inför morgondagen och helgens tävling.
Hasse var iprincip helt bra idag, ska sitta upp och känna på honom imorgon om jag känner någon oren het, annars får jag börja rida som vnligt igen. Lusen som har brunstat i nästan en vecka.. igen. verkar börja bli normal igen, skönt att kunna ut igen och köra på som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hihihi jag är steekarN :D:D



kramen på digen <3

2011-04-13 @ 22:05:26
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0