Min nya vän

Jag har fått en ny vän ute i stallet, han heter Hugo och har idag alvarligt fått mig att börja tänka på att byta gren. Kom ut i stallet och började plocka lite i spolspiltan, till min stora skräck ser jag världens fetaste mördar spindel på väggen. Det var säkert en meter mella ögonen, eller någonting sådant. Och alla som känner mig vet vilken enorm spindel fobi jag har, inte roligt!

Idag har jag följt med Susanna till ATG i Rättvik med Helge som har haft en hovbensinflamation. Helge var i alla fall helt fräsch och får börja sättas igång. Så himla skönt för Susanna som bara har haft motgångar, nu håller vi tummarna för att det var alla skador han någonsin kommer att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0