det går bra nu

Kom hem 10 igår därför den dåliga uppdateringen. Men red både Kalince och Hasse som båda gick riktigt bra, har en ganska bra period i ridningen nu när allt fungerar bra, balansen, styrkan fokus ja allt sånt! Mockade 3(!) gånger igår för att det skulle vara betydligt mer lätt mockat idag men inte då. Mamma var gullig och hjälpte mig med vatten och mat åt mina kära monster så jag skulle hinna och och träna.
Red även Fanny ett pass ut på vägen och då det har kommit snö/regn de senaste dagarna har vägen blivit mjuk och fin igen och det gick att galoppera på rätt bra. Ända till jag vände om hemmåt och hamnade mitt i ett hagelmoln, satan vad ont det gjorde att få stora isbollar snärtande i ansiktet!
Imorgon kommer hovis och slår på sulor på lilla hans, han har troligtvis haft en stengalla och därför han har varit så kännslig på hårt underlag :/

Kommentarer
Postat av: Adina

Regn är bra i alla fall :) Fin bild! :D

2011-05-04 @ 22:47:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Jessica Pira

OJJ vilken otroligt vacker och fin bild, helt unik!

2011-07-04 @ 23:01:32
URL: http://www.jessicapira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0