äntligen

Hade 2 prov idag, Träningslära (idrott) och muntlig redovisning på fornnordiska litteraturen (svenska).  Andledningen till att jag berättar denna helt ointressanta sak är för att jag satt hela natten igår och pluggade/slutförde uppgifter och prioriterade helt enkelt inte bloggen!
Igår var iallfall Annica träning på Fanny och oj vad fin hon var. Det var ju ett par veckor sedan hon såg henne sists så det var kul att hon tyckte att det hade gått frammåt med elefantkliv. Men det mest positiva är att hon kämpar på trots att hon är riktigt trött, hon tjurar inte i hop.
Idag fick jag äntligen rida min älskade Hans ett seriöst pass, sularna hade gett resultat och var var inte oren eller kändes konstig på någotvis. Bytte bett till Ett rakt äppelbett med fasta ringar som han funkade bra på. Han kändes stark och fin i kroppen, lätta steg och lydig. Ja ett bra pass helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Härligt att Hasse går bra igen! =) Hoppas att det inte blir något bakslag.



Har stor bloppis med hästprylar på bloggen nu =)

2011-05-07 @ 20:49:24
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0