värmebölja

Mycket härlig dag idag, solen har värmt och blåsten har nästan varit borta helt. Tog med kameran ut och tog några bilder medans jag myste med monstren innan jag tog in Fanny och hon fick agera modell åt några nya saker. Hasse har ju nämnligen en tendens att tycka allt om har med att stå och se fin ut undertiden någon fotar är galet tråkigt och visar verkligen upp sin rätta sida... eller inte.
Bakskon hade även lossnat helt på Fanny så jag tog en skritttur ut i skogen och körde lite flyttningar i solen.
Kalince tog jag nya tag med och gav mig inte förrens jag hade fått ut henne på vägen och ridit ett pass. Mamma hjälpte mig från backen genom att gå bredvid och leda när hon tjurade ihop och vägrade röra på sig. Måste ha sett väldigt roligt ut när hon först bara tog några små steg, tvärnitade, tog några fler steg, tvärnitade, tog ännu fler steg, tvärnitade innan hon fick upp farten och skrittade på, haha. Men jag vann och det är huvudsaken, och bara hon hade fått ur envisheten blev hon super fin

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hahah hassebasse päronpung, vilket smile alltså! :D



SV; Jaa, verkligen! Jag är så otroligt glad fortfarande, gud vilken härlig seger det var igår! :D allt slit man har lagt ner under vintern liksom!



Du kanske känner samma sak, såg ju allt att den svarta kammade hem priser igår? :D <3

2011-03-20 @ 22:21:06
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: IA

Söta bilder :)



SV: Tack så mycket :)



Nej det kanske inte är så vanligt.. men man måste veta vad man ska jobba på :) Dock riktigt jobbigt att ha blivit rädd när jag aldrig tidigare har varit det. Men förhoppningsvis slipper jag undan fler så allvarliga olyckor och då kommer nog självförtroendet tillbaka allt eftersom :)

2011-03-20 @ 22:27:37
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0