trimmning

Fick bli trimmning på Hasse och Fanny i solskenet och trots att jag kom hem en timme senare än beräknat hann jag rida båda i solskenet. Hasse fick gå ett lösgörande och lydighets pass inför helger, tänkte ta ett litet styrke pass i backarna imorgon för att han ska ha bakbenen riktigt under sig på lördag.
Galet skönt att rida Fanny igen, vilan hade bara gjort henne gott. Red mycket avsaktningar och i
gångsättningar för att få henne att slappna av och komma ner i en avslappnad form och börja länga ut stegen. Planen var att hon skulle få gå för Tusse imorgon, men när jag kom in insåg jag att hon hade trampat en framsko sne och var väldigt lös. Magnus kunde kan inte förens efter 6 imorgon så på henne blir det nog tyvär ingen hoppning!
njutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0