Stallet by night

Hann med en tur på alla 3 pollarna idag, Hasse var väll inte på sitt riktiga jobb humör utan hade hellre velat rulla på i galopp ett pass medan jag ville köra mycket öppnor. Fanny fick köra ännu ett lugnt skritt pass, tyckte svullnaden var bättre idag, hon ömmar ytterst lite, väldigt liten värme skillnad och ingen hälta, jätte mystiskt. Någon som har en aning om vad det kan vara?
Lusen gick super fint. Efter lite övertalande att det faktiskt inte finns krokodiler som ska hoppa på henne ute i skogen när det är mörkt ute så gick hon frammåt hela passet och blev riktigt lös och fin.
Har gjort 2 prov idag, varit till kiropraktorn samt frisören så jag tyckte jag förtjänade en sen stall kväll. Imorgon kommer jag sitta och skriva svenska uppsats i ca 4timmar, halleluja, och sen är det  träning för Annica. Kameran följer med, tänkte filma lite :)
Fick bara lov att lägga in en bild på min "blomma" som jag fick i födelsedags present av min kusin. Galet snygg va? Haha love it  :D

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha. Jo i skogen bor det läskiga saker. O jättemånga när det e mörkt ;-)

2011-03-23 @ 22:50:30
Postat av: Sanna Olsson

Fin blomma :)

2011-03-23 @ 22:59:24
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Haha fräck! :D

2011-03-24 @ 15:31:38
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0