läsarfråga

Fick en fråga här på bloggen och efterssom det var från en anonym så kunde jag inte svara någon annanstans än här
Anonym- har du bara hästar?

Nej vi  har även 2 katter, en perser som vi tog som omplaceringskatt samt en bondkatt som helt enkelt inte ville bo hemma utan flyttade till oss. Vi skutsade hem honom nästan varje dag i en månads tid, men varje dag var han tillbaka igen.
Sen har jag även två kaniner, ett dvärgvädur som vi skulle ta hand om åt min morbror i en vecka men som blev kvar, samt ett lejonhuvud som vi tog av en bekant som inte längre hade tid med henne.
Har fått frågan om jag inte kan lägga ut bild på alla djuren, vilket jag ska försöka göra här frammöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0