lårkaka

Skulle ta in kalince först innan ridningen, Hasse stod i vägen och jag min dumma nöt går med kalince bredvid mig och lägger handen på hans rumpa och smackar lite lätt för att han ska flytta sig. Han ser ju då inte mig och tror att det är kalince som nafsar honom i rumpan (vilket han verkligen är på sin vakt med just nu!), tjong sa det så viftade han till med ett bakben och råkade träffa mig med broddarna på låret. 700 kg muskler känns kan jag lova!
Jag tänkte göra ett försök med ridningen på Lusen också, trots att hon är hög brunstig. Var väll mest beredd på bockande och tjurande i den bemerkelsen. Men när jag hoppar upp och det tar dryga 10 min att få henne av gården inser jag att det är lönlöst, det är helt enkelt ett sto och pisk blir hon ju bara ännu mer tjurig av så det var bara att  ta en tur upp genom byn istället, för till vänster kunde vi ju absolut inte gå! Har nog inte hört mamma skratta så mycket på länge.
Mitt paket från Rapunzel hade även kommit och de hade även skickat med ett paket lösögonfransar utan extra kostnad, små överaskningar blir man verkligen glad av.
slänger in en bild på några av de saker jag inhandlade i mora förra veckan.
Jofama by Kenza
cool blue skjorta
Lndex tröja

Nu är det våren som allt får ta och komma!

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

sv; Visst kan hon :D men det är faktiskt en ridhäst och inte en ponny hihi ;D

2011-03-15 @ 22:03:20
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Jätte fin blogg :D

Allt bra?

2011-03-16 @ 19:38:27
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0