första dagen

Måndag idag och det var riktigt segt att gå upp pga. sommartiden har inte riktigt infunnit sig på ett positivt sätt i min kropp än. Det som är positivt är dock att det är ljust på kvällarna och jag hinner rida iaf två även när jag har slutat sent.
Har blivit två lite lugnare dagar på Hasse, han har gått ganska hårda dressyrpass ett tag nu så kände att han fick lov att få ut och få tillbaka lite bjudning. Så både igår och idag var jag ut och körde ett galopp pass på vägarna.
Har varit dålig uppdatering idag pga. att jag håller på och gör iordning ett tillsalu inlägg med massa ponny saker som ska säljas, så håll utkik :D

Kommentarer
Postat av: SVEA-KARIN

söt häst :)

2011-03-29 @ 17:54:00
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0