båda sessorna

idag fick Hasse vila, det blev i stället en tur ut på båda sessorna. Fanny var betydligt piggare idag så det var skönt att se.
Kalince skötte sig oxå jätte bra, det är kul att se hur hon har ändrat attityd de senaste veckorna. Red mycket avsaktningar och igång sättningar för att få under bakbenen på ett sätt som gör att hon inte känner sig tvingad till jobb. Hon är ju ett typiskt sto som vägrar bli tvingad till någonting, utan det gäller att lura och övertala. Så det känns skönt nu när hon börjar droppa attityden och lyssna fullt ut på mig, det är ju en bekräftelse på att min tanke var rätt och fungerar.
kommer ut i hagen och möts av Lus... som har lyckats tagit av sig grimman. Lillla busan
hjärtat förstod inte vad som stod ivägen för henne och altanen
dålig kvalité på bilden, I know! men man ser iaf lite av norrskenet vi hade ikväll.

Kommentarer
Postat av: lisa

Nice att min suris sköter sig :-D jag är så glad att du har henne <3

2011-03-01 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0