100%

Vilken toppen dag, 4 0or på 4 start. Eller jag 5 om man räknar med att 1.10 var en a1:a och det blev en omhoppning. Kameran följde med, men tyvär var vi bara 3 pers och hade verkligen fullt upp med att hinna med att gå bana, fixa hästarna, någon fick lov att gå med en osv. ni vet de vanliga problem som kan uppstå när man har flera hästar på tävling.
Men iallafall så gick jag först in i 1m med Hasse och gud vad lågt det var. Men det var en väldigt bra skolrunda, var noga med att han hade en ärlig bjudning och att jag inte blev passiv. Hasse lyssnade väldigt fin och lyhörd trots att han tyckte det var piss lågt, dubbel 0a och en 3e plats.
Imse gjorde nog sin bästa runda någonsin i 1m, inge tjaffs eller spring. Han låg kvar och väntade på sprången och höll reda på benen väldigt fint. en 0a även här-
1.10 som jag skrev ovan var en a1:a. Hasse kändes betydligt mer engagerad, och jag fattade hela tiden beslut som jag stod i mål för. Omhoppningen var för ovanlighetensskull ganska maxad, ingen smyghöjning här inte! Det kändes att han började bli lite trött, men la upp galoppen och bara svängde vilket räckte till en 2:a plats.
Imse var tröttare i 1.10 och orkade inte gå i samma lugna galopp, la därför upp den och försökte bara hitta flytet. Han käpade på riktigt bra och var felfri.
överlag tyckte jag att det var fina tävlingar, välarrangerat och trevlig personal. Dock vet jag inte vad jag tycker om att få hederspriser så som grimmor, borstar eller någon annan liten sak som ska motsvara anmälningsavgiften.
vad tycker ni? ska man få anmälningavgiften tillbaka/premier eller saker?


min permanentade sjtärna efter tävlingen

Kommentarer
Postat av: IDA

Hej, har bara det engelska photoshopet på denna dator, och då är det Filter --> Render --> Lens flare! :)

2011-03-19 @ 23:56:09
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Ida

sv: Tack! Ja, jag tror att ni fastnade på någon bild. ska kika igenom, eller visst red du en svart valack igår? :) Hannibal någonting? haha

2011-03-20 @ 09:35:57
URL: http://idahjelm.blogspot.com
Postat av: Malin

Hahah då kan man lika gärna va utan känns de som xD Jag tycker anmälningsavgiften tillbaka, är ju trots allt ganska många starter så arrangörerna förlorar ju knappt nånting på att ge tillbaka den till dom placerade! eller pokal är alltid kul :)

2011-03-20 @ 16:20:23
URL: http://tjugoandradecember.blogspot.com
Postat av: Klara Dahlstedt

Pengarna tillbaka, helt klart. Då kan man ju välja själv om man vill köpa sig en grimma, haha. :P



Snygg layout på bloggen. :)

2011-03-20 @ 17:44:59
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: IA

Kul att det gick bra, grattis :)

2011-03-20 @ 22:30:36
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0