Tidig kväll

Klockan är nu 18.00 och jag är hemma?! första gången ever tror jag. Åkte och hämtade spån vid 9 och började sedan göra klart stallet vid 10.
Min underbara hovslagare lyckades komma vid 12 och slå på skon på Kalince, sedan var det bara att köra på igen.
Hann rida alla 3 i solsken i -3 och vindstilla, underbart!
Hasse fick gå ett lättare dressyrpass med lösgörande arbete för att mjuka upp muskler efter 2 dagars styrka. red även Fanny ett lättare pass för att kolla av läget, hon har börjat fälla ganska mycket päls så hon har blivit lite "loj", får fodra på med mer B-vitaminer.
Kalince fick gå ett lösgörande pass på vägarna, satte på henne dyón the difference tränset med sötmalmsbett vilket visade sig vara ett vinnande koncept. Jag fick henne att sluta hänga i handen och gå i egen balans, så tummen upp för den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0