lite studds

'Åkte ner på klubben idag igen med Fanny, satte upp en liten studds serie som jag tror att hon aldrig hoppat förut. Hon förstod inte riktigt det här med att hoppa-landa-hoppa, men det släppte mot slutet. Stackarn var jätte trött i baken efter några gånger åt varje håll, det är inte lätt när man inte har några muskler. Men söt är hon! Nu får hon vila 2 dagar för att återhämta sig i både kropp och huvud.
Hasse och Kalince fick gå ett pass ute på vägarna,  usch för att rida i mörker säger jag bara nu är jag galet trött på den här vintern, med kalla dagar och ingenstans att variera ridningen.
Gick bra med båda, Hasse har börjat tagit mer stöd i bettet och är påväg i rätt riktining frammåt,. Kalince har börjat fatta vad ridningen går ut på och blir inte tjurig så fort det tar i lite. Så idag känndes ridningen riktigt bra på allihopa.

Kommentarer
Postat av: lisa

Åh vad skoj att du börjat blogga igen :-D kul o kunna se vad ni gör tillsammans. Vet du, jag som hatar att hoppa e nått extremt hoppsugen :-o Fast e toksugen på o få trimma lite dressyr på mitt hjärta. pussa på min prinsessa <3

2011-02-26 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0