sent

Träningen igår gick jätte bra. Vi hoppade väldigt mycket i trav och på att travhoppa-landa igalopp-trava och hoppa nästa hinder bara för att få ordning på hästarna. Hasse som kändes allmänt otaggad när jag tog in honom tyckte faktiskt det var jätte kul och hoppade med jätte bra tryck. Han var tom. lugn i gruppen!
Vi avslutade med en bana på 1m, sen tyckte jag att det räckte för jag var trött och lite ofokuserad och Hasse var också väldigt trött.

Kom till Torrvål 10 efter träningen. Var hemma 11 och då fick jag lov att dusha, så kom väll inte i säng förens halv12-12 men satan så skönt jag sov. Det finns nog inget skönare än att vara helt slutkörd när man går och lägger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0