Intervallträning

Idag blev det intervall träning för både Hasse och Eu. Vi lörde 7min galopp åt gången, skritt i 7min osv. Vi gjorde upprepningarna 4gånger i galopp innan Eu blev så jobbig att jag fick lov att hoppa upp och Sanna.. ja hon fick lov att rida lilla Hasse :)

Men det gick faktiskt bra för båda, Hasse skötte sig exemplariskt och Eu fick jag jobba ganska mycket med innan han blev OK. Sen blev det ner på klubben och kolla på Tusse, vissa folk roar ju alltid. Speciellt dom so minte har kommit så långt i sin utbildning, man blir så nostalgisk när man ser dom verkligen.. sjukt söta !

Ringde även Lyckås idag och pratade om hur jag skulle göra med stövlarna med tanke på att det hade gått över 1 år. Och jag fick ett par nya ändå, så tack Lyckås för det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0