inför LH

Det blev lite lösgörande arbete för Hasse idag, han var otroligt fin efter intervall träningen så det blev mest tempoväxlingar i skritt och trav. Hjälpte även Sanna lite med Eu och hon var riktigt tuff och duktig (:

Det blev även en sväng ner till Aubiose för att köpa ett par marinblåa tävlings tretorn. Men såklart hade dom inga inne så det fick bli en beställning och så får jag hoppas på att dom kommer nästa vecka! Fick även reda på att man ska börja sluta sälja advance då falsterbo kommer(?) Ganska sjukt enligt mig, någon som vet mer om detta?
Imorgon åker vi till Mora vid halv 2, ska hoppa 5 men man vet aldrig hur lång tid det tarigenom mora nu när det är vasaloppsvecka. Vi har iallafall box hela lördagen och söndagen så han slipper stå i transport.

SItter hos pappa nu. Sanna stannade en natt till och åker hem imorgon både jag och Hasse kommer sakna dom. Men vi får hoppas att dom hälsar på snart igen. 

Nej ikväll får det bli en tidig kväller för oss, Sanna har så bra inflytande på mig, den lilla skit ungen.



Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport, foto och vardagsliv

Jätte fin blogg :D

Ha det bra!

2010-03-05 @ 22:58:01
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/
Postat av: Nina & Ninwe

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

2010-03-06 @ 09:56:12
URL: http://missburberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0