helg

Äntligen är veckan över och jag kan samla nya krafter inför en ny vecka. Jag och Denice var in till Mora och strosade lite, Köpte 2 linnen och en färgbomb för att få bort lite av det gula i håret. Tänkte åka med pappa hem men han hade redan slutat så vi fick vackert ta bussen.

Hasse fick vila idag efter gårdagens tuffa pass. Började mocka hasses box och som vanligt är det rena fördärvet när han redan står där inne. Hasse som med mig är världens goaste följde efter mig vart jag än gick i boxen och gav sig inte förens jag stod still och myste med honom ett par timmar, men vem kan motstå Hasse blicken lixom?

Tidningsbild på folkärna RS, första omgången div2 då vi vann (michell, jag, Anna och Carolyn)


Kommentarer
Postat av: ebba

men vem är det som står utan häst? XD

2010-03-20 @ 20:36:17
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0