Sigtuna

Vi åkte kl.8 och kom hem 8! Det blev altså en hel dag i bil, några timmar på kliniken och någon minut på nån mack. Resultaten från dagen är väll blandade, men huvudsaken var att Fille var bättre än förra gången. Måste bara ge en stor eloge till Peter Franzén på mälarkliniken han var otroligt duktig, metodisk och nogrann!

Något som var ganska kul var att vi började prata om att ryttare är elitidrottare och trots det är det inte så många som lagar riktig mat utan man dricker energidrycker, käkar godis, röker eller snusar för att få energi. Och vad åt vi under hela dagen då? Jo glass, macka, cola, kaffe, korv med bröd och redbull. Så mycket lyssnade vi på vad vi själv sa, haha.

När jag kom hem hittade jag en jätte tuff klöverblomma, den var helt rund, såg precis ut som en fluffboll.. annars brukar dom ju ha typ ett hål på toppen, men icke! Den hade nog Hasse tyckt om :)


så här talangfull var jag på att fota idag, fokuset är perfekt på blomman och kvalitén är bäst, not. Nej jag får nog ta att anställa Susanna som min personliga foto assistent :)

/ Marre


Kommentarer
Postat av: Susanna

Du kan väl redan =) Tar med mig systemkameran ti tävlingen ja btw!

2010-07-01 @ 19:59:46
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0