svar på tal

Postat av: Jag
Köp inte kopior sägger jag bara. Man få vad man betalar för. Jag rekomenderar Bow balance. Grymt bra!! Fin häst du har föresten! :)


Sv: Först och främst, tack så jätte mycket.. blir alltid lika glad när folk säger sånt:D! Sen får du gärna förklra vad skillnaden är på dom äkta och fake, jag har liksom inte förstått det. Jag håller absolut med dig om att i de flesta fall får du vad du betalar för, men jag har en kompis som har både ett par sprenger och ett par kopior och hon märker ingen skillnad. Men jätte kul och höra vad andra tycker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Om man har ridit med bow balance och sedan går över till kopior ellér "vanliga" sprenger så känner man skillnad tydligt. Men jag kanske är för känslig ^^ vad vet jag. Men du ska ju givetvis köpa det DU vill ha, inte vad andra säger :)

Fina ritter du red på filmerna!! Fortsätt så! :)

2010-07-08 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0